CÍMLAP |
|
Cikkek és hírek |
|
Portaszolgálat |
|
Balesetek |
|
Tűzoltósági hírek |
|
Rendőrségi hírek |
|
Polgármesteri interjú |
|
Természetgyógyászat, szépség és egészség |
|
Horoszkóp, asztrológia |
|
Receptek |
|
Videók |
|
Olvasóinktól: körbeküldős üzenetek |
|
Archívum |
|
Archívum |
|
Képgalériák |
Helyi Hírek laphálózat |
|
Legutóbbi számaink |
Archívum - HH XVI. |
Archívum - HH XVII. |
2004 előtti számaink |
Megjelenési időpontok |
Lakossági aprók |
|
Hirdetésfeladás |
Látogatók: 28599035
|
2014. május 6.
|
|
|
A műszaki vizsgájukat követően napokon belül három, V127-es szóló kistestvért kap a BKV 7-es vonalán szolgáló V187-es csuklós Ikarusa. A múlt év végén megrendelt Sasvár utcai buszokat egy 18 darabos sorozat részeként szerkezetkészen adta át a Lanta kft. a BKV kelenföldi garázsának, ahol áprilisban készre szerelték az Euro 5-ös környezetvédelmi besorolású Cummins-motoros kocsikat. A környezetvédelmi szabványok 2014-ben már csak Euro 6-os besorolású dízelekkel szerelt buszokat engednek gyártásba venni. A nagy motorgyárak ezzel tisztában vannak, és az Euro 5-ös áránál jóval többet kérnek az Euro-6-osért, mint azt a két motorfajta hatékonyságának különbsége indokolná. A Budapesti Közlekedési Központnál most keresik annak forrását, hogy tesztelésre, egy jövőbeni végszerelés műszaki-gazdasági előkészítéseként egy ilyen Euro 6-os paraméterű V187-es csuklóst tudjanak még ebben az évben Mátyásföldről vásárolni. |
|
|
|
Ferenci Kiadó Bt. •
1162 Budapest, Hermina út 16. •
Tel.: [1] 405-5919 •
E-mail cím: hh@hh16.hu
|
|
Hazai és nemzetközi időjárás
|
|