Helyi Hírek - Független folyóirat   2018.12.13. csütörtök
Luca, Otília, Lúcia
E-mail cím:

Jelszó:

CÍMLAP
Cikkek és hírek
Portaszolgálat
Balesetek
Tűzoltósági hírek
Rendőrségi hírek
Polgármesteri interjú
Természetgyógyászat, szépség és egészség
Horoszkóp, asztrológia
Receptek
Videók
Olvasóinktól: körbeküldős üzenetek
Archívum
Archívum
Képgalériák
Helyi Hírek laphálózat
Legutóbbi számaink
Archívum - HH XVI.
Archívum - HH XVII.
2004 előtti számaink
Megjelenési időpontok
Hirdetési áraink
Lakossági aprók
Hirdetésfeladás
Szakmai adattár

Látogatók: 12311308
   « Vissza

Fogyás? Izmosodás? Lássunk néhány tippet hozzá!

 « Természetgyógyászat, szépség és egészség 
2014. március 12.
 

Személyi edzőként dolgozom, és 17 év tapasztalat áll mögöttem e területen. A legtöbb ember azzal keres meg, hogy fogyni és izmosodni szeretne.

kepfile

Nagy István személyi edző

    Először is azt kell tudnunk, hogy alapesetben a kettő együtt nem megy, mivel a szervezetnek szüksége van kalóriára a növekedéshez és ezt egy diéta alatt nagyrészt megvonjuk tőle. Egy teljesen kezdő képes lehet fogyás mellett vékony izomtömeget növelni, mivel az edzetlen izom még alacsony kalória bevitel mellett is képes a fejlődésre.
    A fogyáshoz elengedhetetlen a kardió jellegű edzés, mivel amellett, hogy kalóriát égetünk vele az anyagcserénket is felgyorsítja, amely elősegíti szervezetünk zsírbontását, a fogyást, valamint javítja állóképességünket. A súlyzós edzéssel izmainkat növeljük és feszesítjük, valamint a diéta alatt segít megőrizni a már meglévő izomzatot.
     A harmadik, de talán mindközül a legfontosabb a táplálkozás. Akinek a fogyás a célja, azelőtt két lehetséges út áll. Az egyik, hogy az eddigi ételadagját a háromnegyedére esetleg felére csökkenti és ezzel kevesebb kalóriát juttat a szervezetébe, ami idővel fogyást eredményez. A másik hogy úgymond „tisztán” kezd táplálkozni.

     Mit értünk ezalatt? 

     A legfontosabb a cukor mellőzése az étrendből. Másodszor a tésztafélék mellőzése, vagy a délelőtti órákba való száműzése, de akkor is csak mértékkel. Helyezzük előtérbe a szárnyasok a halak, zöldségfélék és a természetes szénhidrátforrások (pl: rizs) fogyasztását. 

     Ha mégis „bűnöznék”, akkor azt mindegy, mikor teszem?
     Nem mindegy! Ha mégsem bírnánk ellenállni egy süti csábításának, akkor azt lehetőség szerint minél korábban tegyük meg, hogy a nap hátralevő részében még el tudja égetni szervezetünk a fölös kalóriát.

     Ehetünk-e gyümölcsöt, és ha igen mikor?

     A magas cukor vagy kalóriatartalmú gyümölcsöket igyekezzünk szintén a délelőtti órákban elfogyasztani.

    „Én zsírmentes kockás hasat szeretnék!”

     Nos, igen… Manapság a közösségi portálokon szinte ömlenek ránk a bordázott hasú fiúk és lányok. Azonban nem árt tudnunk, hogy ők egy versenyre vagy fotózára készültek fel szigorú versenydiétával, ami hosszú távon nem egészséges és nem is fenntartható. Vannak olyan emberek, akiknek igen gyors az anyagcseréjük és emiatt úgymond állandóan szálkásak, azonban a többségünk nem ilyen…
    Szinte bármelyikünk megcélozhatja ezt, és a csirke-rizs-brokkoli háromszöggel elérheti. Azonban akik nem versenysportolók, azoknak szem előtt kell tartaniuk még egy dolgot: a fenntarthatóságot.

     Mit értünk ezalatt?

     Tegyük fel, hogy egy küzdelmes több hónapos diétával elérjük hőn áhított kockahasunkat.
Meddig tarthat ez az állapot?
    Nos mivel az egyoldalú táplálkozás nem egészséges és a szervezetnek igenis nagyon fontos tápanyaga a szénhidrát, ezért nem sokáig. Igyekezzünk megtalálni az arany középutat a táplálkozásban és edzésben, azt, amit képesek vagyunk hosszú távon tartani anélkül, hogy az megviselné szervezetünket. 

     Miért előnyös egy személyi edző?

    Egy kezdő számára nagyon fontos, hogy valaki megmutassa a gyakorlatok helyes kivitelezését, sorrendjét a megfelelő súlyok használatát, a helytelen kivitelezés könnyen sérülést okozhat, kevésbé rossz esetben csak nem fejlődünk tőle. Mindezek mellett táplálkozási tanácsadással szolgál nekünk és tarja bennünk a lelket akkor is, ha egyedül már feladnánk.
     További kérdéseivel forduljon hozzám bizalommal!

      Nagy István személyi edző
      Tel: 06-20-374-7308
      E-mail:steve.nagy82@gmail.com

 


Ferenci Kiadó Bt.  •  1162 Budapest, Hermina út 16.  •  Tel.: [1] 405-5919  •  E-mail cím: hh@hh16.hu
Apro-link.jpg
preload preload
Ide kattintva megtekinthető
Ugrás a Szakmai Adattárhoz
Legutóbbi lapszámunk - 2018. december 12.
Kerületi festőművészek virtuális galériája
A fogyás lélektana
Hogyan legyünk egészségesebbek, szebbek, vékonyabbak
Credo Együttes
A XVI. kerületi uszodák honlapja
Lao Ce ősi bölcselete e-book formátumban
Bővebben az önismeretről és a Bach-virágterápiáról
Hazai és nemzetközi időjárás

Kattintson ide az előrejelzéshez